Håller på att somna...

2014-03-17
17:37:27
Skulle vilja gå och sova nu... Hahaha Vart jätte trött helt plötsligt. Dock så ska jag fixa lite saker innan sängen kallar, och skulle jag gå och sova nu vaknar jag om typ 2 timmar och är jätte pigg och kan ite sova för ens id typ 3 inatt så det är ingen ide. 
Ska packa till i morgon då vi har friluftsdag. Valde hästaktivitet, då det var det enda roliga. Annars var det slalom,pimpling(vart bollsporter istället) och pulka/bad. Åker slalom men eftersom jag inte hade ork till det så tyckte jag hästaktivitet lät roligare! :D
 
Tänkte måla klart bokhyllan jag har börjat måla på, så den blir klar någon gång. Målar den vit, så det är ingen super rolig färg. Hahah Men jag har ett ljust rum så den passar in där iallfall!
 
Och bintern kom helt plötsligt tillbaks! Dock bild från förra snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0