Hade tråkigt...

2014-03-14
22:14:35
Hade tråkigt nu på kvälls kvisten och hittade en tråkig sak som behödes piffa upp lite granna!
Så jag tog min almenacka som jag fick i skolan och piffade upp den lite granna. 
 
1. Tog almenackan och ritade av storleken på pappret/bilden som jag skulle ha så det vart jämt och fint. Sedan klistrade jag på det. Här kan man ju även rita något om man vill också. Även baksidan ska fixas, om man tycker det!
 
 
2. Ritade av en text(Har man tillgång till skrivare så kan man skriva ut texten/bilden om man vill om man vill) eller så kan man klistra dit en bild. Själv skrev jag Kalender 2014, då det passade in bäst, tyckte desutom att det var enkelt också. Klistrade på den.
 
 
Sedan var allt klart. Med lite överblivna pappers bitar, lite lim, en sax och en bra fantasi så kan man få till något enkelt och snyggt på bara några minuter! 
En tråkig stund och en tråkig grej vart till något roligt och en personlig sak! 
 
Färdig almenacka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0