Härliga dagar!

2014-06-01
20:23:46
Både lördag och söndag har varit två härliga dagar! Både väder mässigt och umgänge mässigt.

Lördagen var det upp tidigt och släppa ut hästarna, sedan rullade dagen på till jag gick över till stalletmockade och fixade. När jag precis fått på Mida sadel och träns och är på väg ut, ringer Nora och säger att morbror precis åkte från Söderhamn... Ja det är ca 4,5 mil bort men ah det är bäst att skynda sig för ja han är en fart dåre ibland..! Hahaha Kom hem och fixade det vi skulle ha med oss till galven eftersom dom var där med husvagnen, ett ställe utanför Arbrå i skogen typ. Ett jätte mysigt ställe i alla fall.
Åt lite grillat, spelade beach fotboll och hade det allmänt mys där borta! Älskar det där stället, fast jag älskar ställen i skogen som verkligen ligger avsides från en större ort. Tystnaden och utsikten från vissa ställen, i love it!

Kom hem strax efter 10 och gick direkt till stallet och släppte in hästarna. Dock vart hon strax efter 2 innan jag gick och la mig men vad gjorde det när jag satt och proppade i mig ostbollar..? Hahha

Sen insåg jag att jag måste börja på ett hälsosammare liv, men ja när jag lyckas med det så kommer det vara en vacker dag!
Men varit duktig idag och inte små ätit i alla fall och tog en ridtur och en promenad i 1 idag. Red en bit innan det var Noras tur och gick sen resten av vägen hem.  Ska även ta en tur till stallet med kameran tänkte jag innan jag släpper in dom fyrbenta sakerna.

Annars har dagen varit lugn och det har varit ett underbart väder! Gått i shorts hela dagen, så då betyder det att det är varmt :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0