Go' morgon eller något sånt där!

2014-02-02
11:07:35
Klockan är runt 11 och jag har precis klivit upp ur sängen. Hahah Vart liiite sent inatt. Men somnade fort jag la huvudet på kudden så ja sov som en stock hela natten, hur härligt som hellst iallfall. Vaknade efter 10 iallafall och har väl legat som en säck potatis i sängen sen dess tilöls nu ungefär då jag fick för mig att rummet behövdes städas.. Ser förjävligt ut.. Hahaha 
Vet inte riktigt hur vi gör med Mida idag, har inte pratat med Nora en. Känner mig fortfarande små krasslig men hästarna är ju världens bästa medicin mot allt! Iallfal om man är hästtjej :) 
Ska försöka städa lite innan mamma och pappa ropar på att det är frukost.
 
 
Det dampar så ingen bild..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0