Full rulle i några dagar...

2014-04-13
22:29:34
Tyvärr har det vanliga livet gått före bloggen, igen... Känns som alldeles för ofta. Men men dom senaste dagarna har det varit fullt upp med skolan och plugg! 
Har bl.a tre saker som ska vara klar denna vecka och en av sakerna ska vara klar i morgon!! Så PANIK, har inte ens börjat på den än heller.. Men ska bara skriva om ett studie besök på en gård. Sen har jag nationella svenska tills på tisdag. Inte ens nått 2 minuters gränsen på att prata... 
Känns så roligt så. Eller inte...! Sen biologi uppgift, människans evolution. Så ja denna kväll spenderas med lite plugg. 
 
Efter 2 fulla dagar, då det har varit maskin dagar på skolan, några företag har varit där och visat lastmaskiner, traktorer och vad dom håller på med för maskin inriktagt. Fanns även en simulator där, som ett data spel med maskiner som man får köra med riktiga saker, eller stolen är riktig och alla knappar. Svårt att förklara. Första dan, fredag, så stog jag i cafet. Men var ute på uppdrag eller på något annat stora delar av dom där 3 timmarna som det var öppet. Och igår så stog jag och tog betalt vid klbullarna och hade guidningen av stallarna+ små uppdrag. Så räkna ut att jag nog inte hade setat på en stol i typ 5 timmar. Så det kändes, men men jag gillar att vara i rörelse ;)
 
Dock idag så var det en lugn dag, Mida skulle skos om bara. Typ det som hänt idag. Dock har jag fått världens dunder förkylning, men tänker fortfarande gå till skolan. Har ju inte tid med att vara sjuk! ;) Haahah
 
 
Kexet förra helgen, dock oredigerad. Har massor med av bider från förra helgen men har glömt bort dom.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej! Nu är jag tillbaka från TLryttarna och börjar blogga på min egna blogg istället -tildaedin.horseworld.se- där jag kommer blogga om min vardag i övrigt, åsikter, tips & massa annat kul! En riktig hästblogg! :D

Hoppas verkligen du tar dig den lilla tiden och kikar in, och kanske lämnar någon kommentar eller två. Eller kanske fortsätter du läsa? :)

Kram! (Ber om ursäkt ifall du inte tycker denna kommentaren var okej)

2014-04-14 @ 10:32:09 - http://tildaedin.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0