God dagens på er!

2013-12-31
11:51:29
Idag är det ju nyårsafton eller 31 december sista dagen på året som nog alla vet. Blir ett annorlunda firande i år som jag har pratat i tidigare för er. 
Nu under dagen framåt någon gång ikväll(Till typ 6-8) är i vi i Färila utan för Ljusdal och firar. Sen åker vi hem och ev. går till grannarna(där vart vi har mida) och är med dom resten av kvällen/natten
 
Så sitter här och ska göra mig klar.. Håret låter jag själv torka så det blir min naturliga hår form som är liiite vågig, tänker ha svarta jeans och en vinröd basic tröja från HM. 
Tänkte även piffa upp sminknigen lite med någon ögonsminkning.. Eller om jag lägger på en ljus ögonskugga. Får se vad det blir för något! 
Vill ha snö! Så vi kan galoppera i snön och bara kan ha en riktig vinter ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0