Setat och kört hela eftermiddagen!

2014-05-14
21:00:59
Kan äntligen säga att nationella är helt klart för denna gång :D Vet inte alls vad jag ska säga om det... Och har verkligen svårt för läs och hörförstålse inom engelskan...
Men men det är väl bara att bita ihop och le! Som jag annars brukar säga när jag inte gillar saker.. Haha
 
Annars har jag suttit och åkt traktor hela eftermiddagen som jag gjorde igår :D Älskar verkligen att sitta och köra traktor, och lära mig göra saker, så som så och ja vad nu vårbruket erbjuder ;)
Så har blivit mycket övertid i skolan dom senaste dagarna, men jag klagar inte. Så jag har kört traktor och då kan man göra övertid ;)
Sådde igår och vältade idag(Man trycker ihop jorden efter sådd, lätt förklarat). Gått jätte bra då jag gjort saker som jag aldrig annars har gjort. Att så är lite svårare, men hade med mig en lärare så det inte skulle bli helt knas .. ;) Vältningen är ganska lätt, inte så svårt att göra fel på åkern om jag säger som så.  Dock fick jag sitta och rulla tummar i typ 2 timmar igår för att vänta på lärare hit och dit, och saker skulle fixas...
 
Släppte in hästarna lite fort igår kväll när jag kom hem vid halv åtta, åtta tiden. Som tur var så hade mamma mockat under dagen så det var bara att släppa in :D Hur härligt som hellst!
Sen var det chill resten av kvällen, fast somna ganska fort ;) Jobbigt att åka traktor tydligen! Sömnmedel.. ;) Hahah
Fin åket igår! Som jag älskar denna traktor ;) John Deere 6320

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0