Shoppingen!

2014-06-08
22:44:13
Här är det jag köpte igår i Gävle. Det som inte är med på bild är ett par enkla svarta ridbyxor som var på rean för 174:-, gummisnoddar 15:- och ett kit med saxar för 9:-
Ögonbryns kit för 49:-
BabyLips för 29:-/st från Cubus och ett Essie nagellack i färgen Romper Room för 99:- från H&MLinne
Linne 49:- från H&M, ett lite mer "over size" linne
Hawaiian Tropic Tropical Taning Oil för 71:- från Kicks och PlumPlum topp 129:- på Gina Tricot
Shorts 99:-, Basic T-shirt för 49:- från H&M och en Soptunna 19:- från IKEA
 
 
Pepperskorgen köpte jag för att ja min lillebror snodde min andra... Fast ah det kanske var dags att byta ut Nalle Puh papperskorg...?
Shortsen och tanning olijan var mer "planerade" köp och resten var spontan köp. Dock inte häst gummisnoddarna och saxarna. Saxarna köpte jag om jag hitta dom inne på IKEA... ;)
Dagen var i övrigt grym! Super nöjd med alla köpen, speciellt ridbyxorna som jag fynda! ÄNTLIGEN äger jag 2 par ridbyxor! Hahaha Vart mycket snack med bästi även fast hon hade sin kille med sig. Men ah killar stänger ju av öronen dom när vi tjejer öppnar munnen... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0