Lång dag!

2014-05-24
00:04:34
 
Som ni nog alla vet så blir ju fredagen en sån här dag som är en lång dag. Man kliver upp tidigt för att gå till skolan sen så gör man saker på kvällen eller är uppe lite längre bara för att det är helg...
 
Skolan har varit chill! Är glad för att jag slapp köra traktor i dagens värme ;) Hahah Hade odling och dom som har haft det har fått fixat med får stängsel, men vad gjorde vi..?
Åkte mest runt typ, hahah när vi kom till stället där vart vi ska stängsla kom någon på att vi kunde åka och äta FM fika på skolan..
Körde iväg en lärare och elev som skulle så. åkte iväg och köpte gång järn till några grindar, och våran lärare vet hur mycket vi gillar glass, heheh Så var han också snäll och köpte det åt oss :D
 
Åkt bil och åkt bil i stort sett bara idag, men efter lunch åkte vi och lämna av folk som skulle fortsätta köra. Sen åkte vi tillbaks till skolan och skulle fixa med gång järnen men ja jag hamna hos mekanikern och prata bort en halv timme med han eller nå...
 
Sen var jag tvungen att sluta för jag skulle iväg och mjölka. Men men jag tjänar ju pengar så det är lugnt, sen är det lite roligt också!
 
Dagen avslutades med pizza mys för mig själv på altanen, då dom andra redan hade ätit.
 
Bild brist... så jag visar en bild där mida gör något fail hopp... Ska försöka ta fram kamrean i morgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0