Dagarna går fortare än vad man tror...

2014-05-02
17:41:28
Denna vecka har gått hur fort som hellst.. Tyckte nyss det var Måndag. Kollade när treorna hade studentbalen i Tisdags, hade även med mig kamrean så det var väl någon som fassnde på kort ;) Efter ankomsten var det go' middag nere i matsalen. När allt var klart i matsalen så åkte vi till en bygdegård och, själva balen var där. 
Det var en trevlig kväll iallfall :D 
Onsdagen gjorde vi inte alls mycket, gjorde ostkaka(En ja mjölk produkt, från hälsingland om jag inte minns fel..). Satte igång att redigera bilderna från i tisdags och hade det trevligt med bekanta och åt god mat. Drog sedan ut med syrran och henens kompisar, som även jag känner delvis. Dock vart inte kvällen planerad som den var tänkt... Jaja... 
Forsatte redigera bilder och fixa med dom lite innan jag gick till stallet och red. Red lite upp efter vägen mot skogen. Sen kom två kompisar, Moa och Helmer och hälsade på. Drog ut och käkade lite mat! :D Hahah 
 
Så idag var det studenten för treorna, kom faktiskt en iten tår ;) Men insåg idag att man  har kommit dom grymt nära ändå! Och att den där Nytorps andan fanns! Det bevisar att det har funnits gemenskap balnd oss och dom även fast man inte har tänkt på det. 
Men men nu har dom slutat, sorligt och det har gått alldeles för fort sen dom börja efter oss i höstas..! Men sjukt roligt har vi haft med dom också :D 
 
Ikväll händer inte alls något... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0