Underbar söndag!

2014-03-09
17:23:22
Har varit riktigt bra väder idag, eller bort sett från allt blåsande så har det varit en bra dag. Fixat och donat i stallet så allt är klart till vi ska släppa in, så skönt när man fått det gjort under dagen. Nora och jag red ut och typ skritta bara. Dock var hon jätte spänd pga allt blåsande men med jämna mellanrum släppte hon taget och skötte sig toppen!
Men men eftersom ingen häst är perfekt fick vi en vacker syn när vi kom till stallet, det var tydligen erbjudande på gratis lerinpackning. HELA hästen tror hon inte hade någon ren fläck alls... Hahaha I sånna där lägen funderar man på om man ska skratta eller gråta floder. Hon vart ren innan det var färdigt :D
Sitter just nu här framför datan och ska väl alldeles strax gå och kolla om jag kan börja med maten. Ja jag är typ hungrig jämt och ständigt... Hahah 
Inte något nytt om man följt mig ett tag eller känner mig... Ska även försöka ta tag i pluggandet av trakotrkortet, fick böckerna i typ september/oktober knappt läst några sidor ur dom. Så känner mig super redo inför onsdag då jag ska göra provet... Alltid ute i sista stund känns det som när det gäller allt som hör till pluggandet. Ska bli bättre på sånt. 
 
Ne resten av söndagen tänker jag spendera med familjen och en promenad med hunden. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Heiduskaja

Hej! Nu är det en ny happening på G igen! :D Den här gången lottar jag ut 3 hårinpackningar från Yves Rocher värda 149:- styck! Vill du vara en av de 3 glada läsare som har chansen att vinna en superhärlig hårinpackning i slutet av denna månad?
Delta här: http://heiduskaja.blogg.se/2014/march/healthy-hair-giveaway.html

Kram!

2014-03-10 @ 14:46:11 - http://www.heiduskaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0