Lite kvälls mys!

2014-03-10
20:47:34
Efter en kort dag i skolan(11-16.30) och ett pass i svinhuset. Var en väldigt lugn tur i svinhuset idag. inte för ens efter fikat så gör man dom riktiga svinhusuppgifter, mellan lunch och fika är det övriga arbeten. Så på övriga arbeten så var det lite små fix i fårhuset så som putsa fönster, skrua lampor,sopa och damm/ta bort spindelnät... Eftersom vi var tre stycken som gjorde det så tog vi en varsin sak. Tog på mig putsa fönster. lättare sagt en gjort...
 
stog och skura fönster i över en timme, bara insidan och fönstrerna var i större en 60x50, dock full i flugskit och annan smuts. Men men man såg igenom dom till slut. Haha det är väl huvudsaken det...? ;)
 
Gick fort och göra dom standard uppgifterna, eftersom vi var två som gjorde allt och det är knappt några grisar för tillfälligt. Dock vart det tillökning idag :D Så såg alldeles färska grisar! 
Så slutade typ kvart över fyra och var hemma 20 i fem. Dock hade jag ju racer cykeln hem :P Dvs pappas cykel.  Så vart pannkaks middag hemma, och pappas pannakakor som vi inte fått på hur länge som hellst. Gillat dom bäst faktiskt ;)
 
Så nu sitter jag här nu duschad och har en varm kopp te brevid mig. Kollat på Top Model svergie och kollar familjen annorlunda just nu. Snart platsar väl min famolj in där också, hahha ;) 
 
 
Vill ha underbara sommar kvällar ingen! Längtar grymt mycket till sommaren. Dock är ju vädret toppen nu också :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0