Denna dag började bra!

2014-03-15
12:24:13
Gamal bild på mida me jaja
 
 
Börjat dagen med att äta en lång frukost med hela familjen! Även fast vi gör det varje helg så är det lika mysigt varje gång. Upptäckte äen att det har kommit lite snö inatt... Inte alls roligt, var liksom vår känslor i kroppen  och allt..! Sen så kommer denna lilla snön, tråkigt. Men ja den smälter fort hoppas jag! :D
Sitter just nu här och ska alldeles srax gå till stallet för lite mys ute i hagen med hästarna och mockning. Blir inget ridane då det blåser och Mida spänner upp sig och blir helt ofokuserqad på det hon gör så att själva ridningen blir ingen ide alls. 
Dock funderar jag på att ta en liten promenad så vi båda får röra på våra fossingar. Så att hon ändå kommer ut och får röra på sig. 
 
Sen går jag hem och svichar om till vanliga kläder och fixar mig och går och umgås med en kompis som jag inte träffat på ett bra tag, även fast vi bor typ 700 meter ifrån varandra så träffas vi inte ofta.  
 
 
Tar med mig kamrean tror jag har inte besämt mig riktigt så lite bilder blir det om kamrean följer med. Grymt foto sugen just nu, vill bara leverera grymma bilder till er! Finns inget bättre än att visa upp kvalitets bilder och visa upp sitt intresse och konst. För foto är konst i mina ögon ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0