Äntligen tillbaks!

2014-03-08
23:22:01
Är äntligen tillbaks efter blogg pausen och har saknat bloggen SÅÅÅÅ mycket under den här 4 veckors bloggpausen! 
Under dom här veckorna har jag kommit fram till mycket, både bra och dåliga saker! En sak är att jag defentitivt tänker köra mitt eget race. Fast det har jag väl gjort i stort sett hela mitt liv..? Hahahah
Det har hänt mycket under dom här veckorna också. 
3 dagars praktik som jag tog där vart mamma jobbar, vi skulle hålla oss till mjölkproduktioenen(Ni som är ny, går jordbruk på gymnasiet), har haft lov som precis tagit slut, umgåtts med underbara människor och haft massor med skoj! Dock finns det ju tråligheter i allt... 
 
Livet har helt enkelt rullat på! 
 
Som ni märker så är det nytt och fräscht på bloggen också. 
 
Men nu sätter jag sprätt på bloggen iallfall!
bild från förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0