Sitter och kollar igenom gammla bilder...

2014-06-23
16:27:00
Den enda och första veckan på sommar lovet jag inte har något att göra! Fas ev. ska jag dra bort till Alfta några dagar nu i veckan! 
Enda veckan jag är ledig flera dagar i sträck också :D Och vädret ser ut att vara skit i några dagar framåt också... 
Men kommer göra "måsten" denna vecka som jag har sagt att  jag ska göra i någr månader och veckor... 
Ett av dom är att flytta ALLA mina gamla bilder från den gamla datan till skoldatan. 
Känns lite konstigt och sitta vid två st datorer. Men men har sagt att jag ska göra detta enda sen jag fick skoldatan... Och det är bra många månader sen! 
 
Sen ska jag städa rummet, som är det största MÅSTET under denna "fria" veckan. Sen ett till måste är ju att fixa till lite på bloggen också! Vill ha lite nytt med designen, eller så det blir nytt och fräscht här!
Ska även försöka skriva massor med inlägg, men husr många gånger har jag egentligen inte skrivit det? Men jag har tid så det kommer komma! 
Måste ju bli av med energin på något, så varför inte lägga ner energi på bloggen? 
 
Känns som dett vart ett halv dant inlägg men, kommer visa min foto utvecklig sen jag skaffade min första kamrea för lite mer än  år sedan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0