18 km och nationaldagen!

2014-06-06
21:27:12
Det är ju nationaldagen som nog alla vet idag
Mamma tyckte vi skulle komma till dom i husvagnen idag, och hon hotade med att vi inte skulle få någon mat hemma.. ;) Haha
Så det var bara att cykla dom där 9 km dit, och i stort sett bara uppförsbackar hela vägen dit... Hängde lite där och hade det lite mys och tog det lugnt. Sen fick vi besök av ett par bekanta. Åt lite sill, grillad potatis, prinskorv och köttbullar. Vart även lite till tugg så som någon melon, vindruvor, sallad och något mer.
 
Efter efterrätten som bestod av vattenmelon och glass drog jag och nora hem. Dock gick det lite fortare hem då det var nerförsbacke hela vägen hem ungefär ;)
Nu sitter jag här framför datan och ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan ska jag gå och sova för 08.40 rullar tåget mot Gävle. Så spenderar en hel dag i Gävle med bästa vän och hennes kille, om han nu skulle med men det lät som så iallfall!
Tänkte inhandla lite sommar kläder så som shorts, toppar och sen blir det väl något mer. Men har inget annat inplanerat, men spontan shopping är alltid bäst ;)
 
Jag åh bässtiii! :*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0