Lite svenska innan sängen kallar...

2014-01-28
22:11:25
Dagen har varit bra! Hade Lastmaskin och truck på FM och vi hade lite teoretiskt sen fick några gå ut och ha lite praktiskt och jag var en av dom. Så vi skulle lasta pallar och ha in en lång balk i en trång öppning. Funkade jätte bra även fast det var första gången jag körde lastmaskin och typ 3:dje gången jag lastar pallar.
Men super nöjd över det jag gjorde och fick in körningen ganska fort! 
 
Efter lunch var det svenska och engelska. Pluggade till provet i morgon och ja.. Tror ni något fassnade i huvudet..? Nee. EFter fikat så skrev jag uppsatsen vi har på svenskan, eftersom jag hade gjort den och den var försvunnen på datan... Tror jag har varit slarvig och inte sparat den. Men men gjorde klart den idag oc ska bara renskriva den på datan sen kan jag lämna in den. 
Skyndade mig till stallet fort jag kom hem och gick dit. Slapp mocka idag då jag tror mamma har varit dit och mocka. Så tog en liten promenad med Mida, Mida var lite hispig och allt var hur farligt som hellst. Dock blåste det lite och tror det hade med det att göra då hon blir lie halv knas när det blåser.. 
 
Sen jag kom hem har jag bara chillat och gjort lite skoluppgifter och myst med lite kladdkaka framför tv:n som klara hade gjort. Spelade lite kort och ja jag vet inte ena gången är jag grym och nästa suger jag... :') 
Ska försöka renskriva uppsatsen innan ögonen helt slocknar..!
Ja jag tänken på han varje gång jag ska sova..<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0