Härliga fredag!

2014-01-31
14:58:00
Äntligen fredag, veckorna går ju så fort tyckte det var nyss Måndag ja. Men har man roligt så går ju tiden fort och det har jag haft denna vecka :D
Skol dagen har varit lugn och rolig! Hade fordon/redksap på FM och EM så hade vi idrott och man fick välja om man ville ha vanlig idrott på skolan eller pulka åkning. Självklart valde jag att åka pulka!
Alltid lika roligt barn på nytt ibland, men pulka åkning blir man ju aldrig förstor för :D Dock var det lätt snöfall och bara någon minusgrad idag, jämfört med förra veckan då det låg på -20 ungefär...
Ne nu ska jag alldeles strax dra till la'gårn och göra ett mjölk pass med mamams chef, har inte varit i la'gården på några veckor så ska bli skönt att komma tillbaks. Får alltid en lugn tillvaro och får vara i min lilla egna värld ett tag.. :') Me LOVE! Hahah Ibland är dom skarmig kossorna. 
 
Annars blir det bara en hemma kväll för min del, ta det lungt kolla lite film lyssna lite på någon podcast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0