Mys lördag

2014-02-08
14:34:18
Släppte ut hästarna strax efter åtta och har tagit det lugnt och åkte en snabbis in till stan. Vart inget handlande, tänkte köpa ett nagellack men har så många redan och köper sånna använder dom typ 1 gång sen så ligger dom bara där. 
Lyckades hålla i pengarna, dock så ska jag köpa nya ridskor och ev chaps i slutet av månaden så behöver spara lite pengar. Tänkte köpa någon sak som reparer mjuka och sköra naglar men ja, ville inte göra av med pengar. Blivit lite snål och har lyckats hållt mitt nyårslöfte riktigt bra hittils!
Ska alldeles strax gå till stallet och göra stallsysslorna och rida tänkte jag. Bir bara att rida ut och skritta av henne. Då jag själv inte har någon större lust att rida ett pass, men vill rida så vi kör på lite skritt och trav idag upp mot skogen helt enkelt. 

Blir lite tjockis lördag idag, med hela familjen. Massor med godis och blir pizza till middag. Så gott  :D
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lät mysigt! :D

2014-02-08 @ 16:20:06 - http://Aamandasphotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0