Saknar sadeln...

2014-04-14
22:25:10
Saknar häst ryggen grymt mycket just nu, när jag setat och kollat på ryttareliten från förra veckan. Och insett att jag inte ridit på över en vecka... Kanske två veckor...
Dock förra veckan stog hon pga att hon hadde tappat en bak sko. Men fått lite ny energi till ridningen, nu när jag köpte nya ridstövlar. Tänkte göra en dumm affär i lördags genom att köpa ett par begagnade stövlar, men igår så skulle vi ändå in till Bollnäs i all hast för att köpa hästskot. då dom inte hade rätt storlekar där vi åkte och kolla på först här i arbrå. 
Så ja lyckades fynda ett par tretorn comfort för 299:-, skulle kosta 599:- men var halva priset. Kankse inte den bästa stöveln, men sköter man dom rätt så håller dom sig och verkligen älskade mina förra så var bara tvungen att köpa ett par nya! 
Insåg idag att det var ett par extra höga, tyckte dom var lite högre en dom förra, men men älskar verkligen dom.  Jaja det är 2014 och tretorn börjar gå ut ur modet ;) Haaha Vad gör man inte när man är i panik efter ett par ridskor i bra kvalite och billigt pris när dom dyker upp där ett par ridstövlar..? Funderar på att köpa ett par till bara för att jag kan typ, ne men man kan ha i reserv liksom! :D
Tänker inviga dom i morgon iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0