oplanerad helg vart en planerad helg!

2014-04-04
22:07:35
Från att ha en helt oplanerad helg tills att ha en planerad helg på typ en timme är hur härligt som hellst! Så i morgon drar jag mot dalarna och ska visa upp skolan på något och kolla på en gård. Allt kanske var på den gården..? Jag vet inte om jag ska vara helt ärlig! Haha 
men sjukt härligt att få åka bort från denna håla en stund ;) och ev. på söndagen ska jag iväg och mjölka på gården där mamma jobbar, dock inte nu när hon är mamma ledig då, men men. 
 
Sen har vi hästarna också så tidiga mornar och långa kvällar. Villa ha en lugn helg utöver stallet, men men! Fast full rulle är alltid lika roligt det åh ;)
 
Skolan var helt lugn idag, gjorde väl inte så mycket mer än att lulla runt kändes dert som.. Men men var lite slö dag idag.. 
Ne ska göra kväller och lägga mig och sova... Eftersom dom hämtar mig sju imorgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0