Har ingen aning..

2013-11-30
11:25:00
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på mer än att gå till stallet. Antagligen ska jag följa med mamma till la'gårn eller om ja är hemma och bara är! 
har ingen aning igentligen så ja..  Det märks vad jag hittar på.
Det enda vettiga jag har gjort hittills idag är att ha släppt ut hästarna och ätit frukost om det nu räknas som en vettig sak. Har kollat Paradise Hotel också.. Gillar verkligen inte den  där Jesper F om jag får säga mitt. Äckel gubbe som ljuger att han är yngre än vad han igentligen är.. Usch..!
 
Imorgon är det första advent och första avsnittet av Julkalendern, som tradition den 1 December så kollar jag alltid på första avsnittet av Julkalendern sen kollar jag bara ibland om den faller in mig i smaken. Annars är första advent en bara vanlig dag för mig. Tycker det är roligt att tända första ljused och den andra osv. och räkna ner till julen det är ju bara 3 veckor och 3 dagar kvar nu! LÄNGTAR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0