No ideas...

2014-05-29
21:28:20
No ideas... Blogg.se fungerar fortfarande inte för min del på google chrome... Och fråga mig inte varför jag inte bloggar från mobilen heller... Men men
 
Dagen idag har bestått av att vara och visa upp skolan på Hästivalen på Bollnäs travet. Härlig dag! Inte för varmt i luften och inte för kalt heller. Så det var bra väder! Dock önskade jag att det kunde vara några grader varmare.
Gick runt och kollade ibland också, dock så fanns det inte så mycket att kolla på.
När jag kom hem vid tre ungefär så satte jag mig i soffan och somnade nästan direkt... Hahaha Ja det är tydligen jobbigt att stå upp i några timmar...
Gick till stallet och gjorde i ordning Mida, hade bestämt mig för att hoppa lite och det vart så också. Började med att bara ha ena sidan uppe på "bommen"(Hoppar i skogen) satte upp och det låg på 30-40 cm höjde 2 gånger till och tillslut hamnade vi på 60-70 cm. Hon kändes fin i vissa språng.
Dock ska vi jobba lite till med hoppningen och målet för i år är att kunna hoppa 80 cm utan större bekymmer.
 
Sitter just nu här och funderar på vad jag vill göra. Skulle vilja fotas med Mida, men tror inte nora har någon större lust just nu. Dock kommer det ju komma några till fina sommar kvällar i år!
Dock tänkte jag gå och försöka fota hästarna nu eftersom jag har stor bild brist! Dock skulle jag behöva kolla igenom min data och den stora datan vi har... För har nog lite ovisade bilder på min datab och lite gamla bilder på den stora datan....
Fast kolla på klockan nu och insåg att det kasnke är lite sent..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Nordvall - Foto

Gud va fin bild, är Mida din häst? :D

Svar: Min och min, vi äger inte henne utan ja, ägaren står bara som ägare :)
Ida Bååth

2014-06-02 @ 21:49:14 - http://photho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0