Just nu är det mycket!

2014-05-21
09:14:00
senaste dagarna har det varit algen...lldeles för mycket...
Skulle ha varit lugna dagar, som det var i söndags. Vackert väder och bara ta det lugnt! Måndagen var lugn, lite skola men hade inget speciellt på jordbruket mer än att fylla en skittunna med vatten och ha i det i svämbrunn. Jaja, sen senare på kvällen vart det lite korv grillnings mys med delar av klassen på en strand som ligger en bit utanför Arbrå.
 
Gårdagen var lugn fast inte.. Var tvungen att sluta tidigare för att hinna åka till jobbet. Då jag vart insatt på em passet igår, ska även mjölka i helgen..
Men hade jordbruk på EM så vart satt på vältning(jordbearbetning) så det gick fort om jag jobbade på!
 
är väl så dagarna har sett ut dom senaste dagarna..
 
 
Känns som om jag bara sitter och skriver såna här inlägg nu, men som jag sagt tidigare skolan går först sen, fritiden och sist bloggen! Men ska försöka blogga oftare och göra mer varierande inlägg. Men fantasin är väl som den är ibland när man har annat att tänka på också...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0