Har bestämt mig!

2014-05-04
21:04:45
Nu ska jag verkligen ta tag i bloggandet!! Älskar verkligen att skriva men vet inte alls vad jag ska skriva om.. Haha Som när man börjar att fundera på hur man ska börja en uppsats.. Kan sitta i timmar för att få fram en mening. 
 
Har ideer på lager men ni skulle ju kunna komma med ideer ;) 
Tänkte kolla på lite olika anvsint av olika serier nu innan jag tänkte gå och kolla på partaj. Blir Ryttareliten:Stallet och vikingshill. Missat på dom sista avsnitten på Stallet och är tvungen att forsätta kolla på Vikingshill, för att se vad som händer. 
 
Annars har dagen varit lugn helt enkelt. Åkte en sväng till farmor och farfar. Fick vara försökskanin åt någon dessert som farmor skulle testa till "syjuntan" till veckan! Var typ någon kräm av något slag och typ rabarber soppa. Svårt att förklara. Var jätte gott iallfall! Då brukar jag inte vara förtjuts av saker som är gjord på rabarber men denna gick hem! Så ska nog åka på "syjuntan" och smälla i mig fler sånna där ;) Dom sitter ju och äter och pratar tycker jag bara.. Hhaha 
Lassa även lite ved, så slipper jag lassa av det här hemma. Tänker smart ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0