En dag som jag skulle vilja glömma bort...

2014-05-08
19:53:02
En dag som denna skulle jag inte vilja komma ihåg. En av dom värre i mitt liv... Det är inte för det dåliga vädret ute. Utan andra saker som hänt... Ingen som dött eller nå, utan jag har kämpat för läääänge i mitt liv, jag har lärt mig att stå imot det och vara stark!
Men jag orkar inte längre.. Trodde det var över, men det var tack vare en person som ej finns med i mitt längre... Så glad över det den gjorde, stog upp för mig även fast jag inte visste om det för ens idag...! Och det har börjat igen... Men hoppas att det går över snart för det är inte meningen att man ska bryta ihop! 
Tur att det finns folk i livet som vågar reagera och ta tag i det hela när det verkligen går över styr..! Så nu hoppas jag att dom tar tag i det här...
För dom skulle inte viljat ha gått i mina skor...
 
Annars var det nationella svenska som gällde och biologin på förmiddagen... Annars har dagen varit lugn utöver allt skit! 
Mockade bara idag då det regna och jag inte hade någon ork till att rida överhuvudtaget. Men jag hoppas jag får köra lite vårbruk i morgon så jag får ta och tänka på något helt annat!
Inte för att bilden har något med inlägget att göra riktigt så tycker jag att det borde finnas sånna här flaskor ;) Hahah
 

Kommentarer
Postat av: freja

Har ingen aning om vad du menar men kämpa på sötnos. Andra vet aldrig hur någonting känns om de inte varit med om det själva

Btw lust o göra bloglovin byte? :)

2014-05-09 @ 00:42:15 - http://frejamarley.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0