Dålig på rubriker..

2014-05-12
22:44:06
Ska börja detta inlägg med att säga att jag är sjukt dålig på att komma på rubriker! Ibland kan jag komma på en jätte bra rubrik och nästa dag kan jag ha hur många idéer som helst för en rubrik...
Kan väl gnälla lite till också då... Kan verkligen inte blogga från google chrome... Kommer in på Blogg.se och det ser normalt ut sen så när jag loggar in blir det helt knas... Någon som känner igen sig?
Jaja... Har väl haft en helt okej dag, eller en bra faktiskt! Började 11 som vanligt. Skulle vara i grishuset på eftermiddagen, kan ju säga att jag vart så happy för att få vara där... Känns som om jag bara är där, eller har bara varit där på den senaste tiden tycker jag.. Dock var det inte den som brukar vara där utan en ann tjej! Som jag varit med förr i ladugården. En härlig liten människa. Gjorde väl det vanliga som man gör i grishuset.
Sen hängde jag själv på elevhemmet tills jag tröttna för andra gången och gick en sväng, för att kolla om jag hitta någon rolig människa... Och det gjorde jag inte första gången sen andra gången mötte jag Moa:D
Sen var jag med lite folk som jag annars också brukar vara med. Gick en liten foto runda, testa även på en Canon, och ja jag blir bara kärare och kärare i dom ;) Sorry Nikon familjen, jag tror jag dissar er snart ;) Hahah
Så nu sitter jag här och ska alldeles strax ta och krypa ner i sängen, för att sedan sova några timmar och sen kliva upp till skolan...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0