Dags att sova...

2014-05-04
00:16:43
Dags att tänka på att dejta sängen, även fast jag redan ligger i den just nu. Har haft en chill dag med några timamr i stallet och mys framför tv:n med godis och tv tittande. 
 
Fixade hela stallet som vanligt när det är vår stall helg! Bestämde mig för att rida och får knappt upp porten p.g.a att den starka vinden blåste precis mot porten...Men trotsande vinden och fick upp den, vart snöblandat regn och världens blås väder. Men men tänkte jag har jag bestämt mig för att rida så ska jag rida också ;) 
Dock han det försvinna, lite blåst kvar. Red bara på som man gör när man rider i skogen ;) Haha lite farfullt ena stunden och nästa tar man det lugnt! ;)
 
Har väl inte mycket mer att skriva, har som sagt bara tagit det lugnt idag. Pluggat lite traktorkorts teori... Kommer ge upp snaart med skiten.. Hahahah 
Skapligt less på det... Varför tog jag inte AM-kortet i nian iställer för?  Jaja man lär sig av sina misstag i livet! Har jag lärt mig av..
 
 
Skulle behöva fixa med massor av oredigerade bilder.. Denna är en av dom alla...! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0