Älskar måndagar!

2014-05-05
23:22:39
Älskar verkligen Måndagar! Startar veckan med en sovmorgon  till efter 9, beronde på hur mycket tid jag tar på mig. Sen skolan sen är jag fri på eftermidagen. Känns helt underbart! Skolan är inte alls jobbiga eller tråkigt då vi för det mesta hittils har haft praktiskt, så rätt så chill är dom ändå ;) 
 
Har haft nationella i Svenska, läsförstålse och hoppas att det gick bra! Även fast jag bara villa riva sönder pappret och slänga det i soperna på någon fråga. Men bet i det sura äpplet och forsätte. Som jag brukar göra annars, bita i det sura äpplet och forsätta framåt i livet!
Var kvar på skolan för det skulle vara buggkurs, men det hade blivit något så det vart ingen. Men men, får väl vara med näta gång om det blir på Måndagar då också, för dom skulle komma på torsdag istället. Men har ju inte tid då, eller har väl tid men hinner hem mocka sen ska jag dra igen och skulle vilja rida nu när intresset har börjat komma tillbaks igen. 
Sånt som märks längre fram i tiden ;) 
 
Mitt kärleksliv känns så här typ ;)
 
Känns som att bloggen behöver finslipas med designen, men det är på väg! Ska be syrran fixa en header åt mig sen så fixar jag resten själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0