Nu är härliga fredag här!

2014-03-14
14:17:53
Dagen jag gott och längtat efter hela veckan, eftersom jag slutar tidigt och det är en ganska chill dag i skolan. Fordon och redksap på FM, min grupp hade service av traktorer. EM ska vi inte tala om, idrott skulle vi haft. Men eftersom våran lärare var på något möte elelr något sånt där så skulle vi ut och gå... Men sluta med att vi satt nere i matsalen och åt semla... Det kallar jag idrott... ;) HAhaha 
 
Cyklar ju till och hem från skolan nu så, motionerar ändå ja! Cyklade in på ICA och köpte ELLE och monster. har inte läst ELLE på typ 2 månader så det var dags att köpa sig ett nytt nummer! Men alldeles perfekt fredags mys efter skolan. 
Ne ska försöka läsa lite, kolla på farmen och top model. Sedan göra lite skol arbete om jag har lusten.... För sådant men ja skol arbte ligger nog sist på prio listan en fredags kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0