Smak prov från igår!

2014-06-02
17:41:25
som sagt så tog jag kameran och tog en foto runda igår kväll i samma veva som jag släppte in hästarna. Har inte fotat så mycket i sol nedgången, speciellt inte såna här bilder. Så testade på att fota i såna i går kväll. Kanske inte dom bästa då kameran krångla.. Men men, det vart lite nya bilder och jag vart nöjd med dom i alla fall!
 
just nu sitter jag här och ska alldeles strax gå och äta middag. Dagen har varit underbar! Solen har lyst från öppen himmel och har kört lite traktor och lastmaskin.. ;) Hehehe Ja jag älskar att köra traktor och lastmaskin för den delen.
Flyttade massor med redskap och balar för att få platsmed nya balar där till veckan då vi drar igång med första skörden. Sen bär det av till Farmor & Farfar för att fira farfar i efterskott då vi inte hade tiden igår att fira honom. Så dagen kommer avslutas hemma hos dom som bor en bit utanför Bollnäs!
 
Kommer komma fler när tiden finns att redigera!
 

Kommentarer
Postat av: e

Superfin bild!
Vad har du för Kamera?

Svar: Tack! Har en Nikon D3100 med ett Nikkor 18-55 mm och ett Thamron 70-300
Ida Bååth

2014-06-02 @ 18:35:06 - http://elinwiman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0