Nu är denna vecka över också...

2014-06-15
23:59:49
Har nu bara 4 dagar kvar i skolan! Jippi eller typ... 
 
Känns som att jag alldeles strax somnar. Det står tomt uppe i huvudet iallfall! Helt oanligt...? Ne jag tror nog inte det. 
Denna dag har besttt av att byta ut lite stolpar och tråd på en del av hagen. När vi var klar med det så gick jag hem och åt lite lunch, vart grill rester från igår till lunch. 
Cyklade till jobbet idag, och det funkar även fast det är dryga 8 km att cykla. Antagligen har jag fått bättre kondiotion eller så har det blivit lättare att cykla för mig!  Dock fick jag skjuts hem... ;) Fick även hjälp av mamma med skrapningen och spolningen efter. Så jag kunde sköta resten av efter arbetet efter mjölkningen. 
Gick fort idag, men fick hjälp av han som är istället för mamma då han var där och skötte utfodringen då bonden själv körde gräs. 
Så var ovanligt att komma hem tidigt, men ändå skönt som attan! 
 
Ne nu ska jag sova innan ögonen stänger ner av sig själv... 
 
Men fick ju ett härligt avslut på veckan med kossorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0