Helt slut...

2014-06-07
22:52:34
Känner  mig helt slut efter denna dag. Dagen började med att jag försov mig bra mycket vaknade 07.55 av att jag vaknade till och skulle somna om men kollade klockan för säkerhetens skull... Tur var väl det!
Men gjorde snabba ryck och var klar på typ 20 minuter. Tur att jag hade bestämt kläder igår kväll, så det inte var så svårt i morse med klädvalet.
Men har turen att det tar typ 10 min att gå till statonen, men tog ändå cykeln när det regna, kankse inte vart torrare men det gick betydligt mycket fortare.
 
Åkte ut till Valbo(By och ett stort köpcentrum med massor av butiker) först, gick på Hööks och IKEA. Vart lite små növändiga grejer där, gick även och kollade runt i dom andra butikerna.
 
Vi åkte sedan in till Gävle igen och vi åt direkt när vi kom dit. Vart en hamburgare för min del. Shoppade resten jag skulle ha inne i stan. Ni får bilder i morgon på allt förutom 2 stycken saker.
 
När jag kom hem gick jag direkt till stallet så fort ja bara kunde. Red en sväng eftersom åskan som kom inte hördes nå mer på ett bra tag så jag tog det som något lugnt! När jag kom dit där jag brukar hoppa så la jag upp höjda bommar/små hinder med ett galopp språng i mellan och testade det och det gick väldigt bra. Hon går från klarhet till klarhet i hoppningen tycker jag!
Höjde sedan upp den i mitten lite och hoppade lite till höjde den en sista gång och det gick också jätte bra! Dock var mida super blöt eftersom det regna, men men vi är ju inte gjorda av socker direkt ;)
Så nu sitter jag här och har klämt i mig lite pizza och godis... Känns som om jag borde ändra på mina vanor snart...!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0