Dagens planer elelr ja eftermiddagens och kvällens planer!

2014-06-26
13:45:00
Har inte gjort så mycket idag, mer än att gå till ICA och ta ut lite av lönen och lägga den på hög ;) Dock försvinner dom pengarna om dryga 2 månader då jag köper mig en ny mobil! Då ja vet att det kommer in en hel del pengar i augusti. Men ja restens planer är väl inte alls stora men det är saker som måste göras... Tyvärr, men ja det behövs och måste göras innan jag drar på en mini semester....
 
Ska alldeles strax slänga på mig ridkläderna och gå till stallet. Blir ett lätare pass på banan idag, med dressyr arbete. Tänkte även longera henne lite så jag ser hur hon går på böjt spår och utan ryttare.
Tanken med passet blir att jag ska få henne i en så fin form som möjligt och att hon ska vara mjuk i båda sidorna. 
 
Efter stallet blir det att fixxa lite här hemma så som städa av rummet så det INTE ser förjävligt ut när jag kommer hem. Kolla igenom vad jag har packat ner för grejjor i väskan.n äta lite mat och sen vid typ halv sju går jag mot station och väntar på tåget mot bollnäs, sandra kommer med det från ljusdal. Sen åker vi mot henne och stannar där till tisdag elelr onsdag innan jag verkligen måste hem, då jag ska jobba på torsdag. 
Tur att 2 av mina fria veckor på sommmar lovet innehåller något, annrs hade jag ballat ur. Sen blir det lite jobb var och varannan dag, men vad gör det..? ;)
 
Antar att vi bara ska ta det lungt ikväll, men det märks :D
All you need in life is the little bit of love!<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0