Är jag knäpp eller...?

2014-06-20
00:12:02
Fick äntligen lite sommar lov idag. Fast egentligen så vill jag inte ha sommarlov! Första sommarlovet som jag tycker jag har kunnat skitit i helt och hållet och gått i skolan! 
Ja för ensgång skull älskar jag skolan. Eller så är jag huvud taget bara knäpp..? 
Känns faktiskt lite skönt att få lite längre sovmornar ibland och bara sova ut! Dock har jag lite jobb som väntar. Så jag kommer ju inte ha tråkigt i sommar iallfall.
 
Känndes bara lite halvt onödigt för min del att komma till skolan idag faktiskt, en av lärnarna sa till och med att jag kunde ju ha tahit sovmorgon. Eftersom jag skulle dit för att få mina slutbetyg i dom avslutade kurserna och äta go' tårta!
Dom avslutande kurserna:
- Djuren i naturbruket C
- Biologi C
- Engelska C
- Svenska B 
 
Känner mig jätte nöjd med betygen och jag inser att man behöver inte anstränga sig för att nå dit, men man ska självklart anstränga sig också Men det kan vara super lätt, för ibland behövs det bara 5 min. extra för att nå det dära betyget. 
 
Efter skolan så bar det hem och slänga i sig lite mat för att sedan åka och jobba på lite kort varsel, men vad gör det egentligen? DEt blir ju cash på kontot... ;) 
När jag skulle gå och hämta kraftfoder och åt små kvigorna så var det "lungt" bland dom som ska kalva, men tydligen inte. För när jag kommer tillbaks(DEt tar 2 min. typ att hämta det och gå tillbaks) så funderade jag varför en av kvigorna skrek så  mycket... Men när jag kollar dit så ser jag en brun liten sak! Alldeles färsk
 
Men nu tänkte jag lägga mig efter denna dag iallfall. Så jag orkar med morgon dagen
Fick inte till någon bättre bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0