Ska alldeles strax börja fixa mig!

2014-01-29
18:35:12
Dagen har varit lugn, då vi bara har jobbat inne. Så som svenska och engelska.  Vi satt och pratade om djur hantering på djurkunskapen, verkligen intresant då vi ALLa har olika djur hanteringar. 
Kanske inte en super intresant skol dag, men skit samma :P 
 
Sitter är och äter piggelin, bland mina favorit glassar... Hahaha  Drar iväg sen bort på lite roligheter. Så ska alldeles strax börja göra mig kalr inför det. 
Blir mina jeans med hål i( hål som ska vara där på benen), vinröd t-shirt/topp och en svart stickad kofta. Så blir kvällens outfit kommer inte vara där länge alls, då pappa hämtar mig strax efter 11... Inte så glad men dom har sitt liv dom också.. Så jag ska känna mig lycklig lottat som har föräldrar som hämtar mig/kör mig lite här och var..
 
Så nu taggar jag lite så här i min ensamhet liksom.. Men ne nu ska jag sluta deppa och börja göra mig klar innan mamam kommer och gnäller på att jag inte blir klar någon gång.. HEhehe ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0