Tisdagens pass!

2014-02-07
14:50:52
Vart ett lite enkelt pass med lite dressyr övningar som upp värmning sedan skuttade vi ett litet skutt några gånger. 
 
Körde på med skänkelvikningar och volter för att få henne avslappnad innan jag började hoppa det lilla skuttet som jag hade ställt upp längs långsidan. 
Fick henne väl avslappnad och fin i formen, så vi började hoppa lite och hon var så lycklig för att få hoppa :D Taggade till och bara JA JA jag ska få hoppa. Men jag tycker om när hon blir så där, när vi väl rev så var det lite bådas fel hon var lite stark och hade lite långa steg och jag han inte korta upp henne riktigt men vi satte det jätte bra! 
 
Så idag ska jag test rida henne på ny tränset och verkligen få se hur hon är med det! 
 
DEtta inlägg skulle komma förgår men vi kom in runt halv 6 från la'gårn i onsdagsoch sen skulle vi på ICA sen fick vi för oss och dra till en av treorna. Och vi kom hem väldigt sent därifrån.... Hahah Ni kommer få en överraskning sen, sa bara fixa bild på det. Eller överraskning och överraskning en förändring :)
 
Segt internet så bilden vill inte laddas upp...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0