Städa städa och ännu mer städa

2014-02-02
19:26:00
Känns som om jag bara har städat idag... Städade lite på rumemt innana jag gick till stallet och städade lite i sadel kammarej. Var garderoben som fick sig ett lyft idag. 
Men ska nog små locka lite mer på rummet då jag inte har dammsugat eller något men det får jag nog göra i morgon innan jag drar till skolan... 
Såg förjävligt ut i garderoben då råttorna/mössen hade släppat in massor med gammal havre skal... Så ja var ju bara att sätda och fick lite mer ordning och reda där inne.
 
Ska göra lite små saker på rumemt nu och sedan tar jag en varm och härlig dusch, sen lite film mys och en kopp te! <3
 
Bilden är tagen av Nora http://norabaath.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0