Rensning av rummet...

2014-02-09
11:52:55
Tänkte försöka gå igenom allt på rummet idag...! Allt som är i bokhyllan och i skrivbordet. Var inte så länge sen jag gick i genom klädbyrån. Få till en bätte stömming på rummet och städa det, då det behövs det med. Känns som om jag städar och städar mitt rum vecka efter vecka och det ser lika dant ut nästa vecka. Vad gör jag för fel...? :P
Tur att städningen blir roligare med musik och lite positiva tankar! :D 
 
Fast en sån här tråkig dag, bara skit väder. Så är städning den roligaste sysslan man kan komma på utöver stallet. Ska gå till stallet när jag är någorlunda klar på rummet och mocka ev rida. Vi får se hur jag gör! 
Men jaja ska sätta fart med städningen så jag kommer ut från mitt rum någon gång. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0