Äntligen helg!

2014-02-07
16:16:36
Säger äntligen helg! Denna vecka gick segt... Segare en segast ibland.. Men som alla andra veckor händer det ju alltid något roligt och tråkigt.. Roliga denna vecka är väl allt folk jag delat denna vecks med och det tråkigaste är att jag och en kompis vart jagad.. Kan skriva om det senare.. 
Men än är ju inte veckan helt slut inte. Vi har ju hela helgen kvar, händer väl inte mycket i helgen. Ska släppa in och ut hästarna. Typ det enda jag har planerat, hahah
Ska försöka ta det lugnt i helgen och bara vara, försöka göra något åt bloggen iallafall! Tycker den ser lite opesonlig för tillfället.. Och den är inte fin  alls.
 
Känns som en riktig tråkdag idag. Först serva traktorer och ja jag tycker inte det alls är kul men det är ju något nödvändigt och lärorikt, fast allt handlar om vem man är med tycker jag också. Efter lunch på fredagarna har vi ju idrott och det var skridskor som stog på schemat idag. Eftersom jag har problem med knäna sen ett bra tag tillbaks så tog jag aldrig med skridskorna vi har hemma. Men testade att åka på en klasskompis konståknnigs skridskor och det funka 1000 ggr bättre ingen värk eller så. Jämfört med förr när jag och på hockey skridskor.. Då har värken kommit fort. Tror det är att jag behöver något stadigt för fötterna när jag åker..! 
 
Jaja ska försöka göra något vettigt genom att fira in helgen med en kexchoklad tro..? Hahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0