Snart lov...

2014-04-16
11:31:20
Äntligen lov snart eller ja imorgon vid 2 ;) Hahah Käänner mig less lite på skolan nu, behöver verkligen lite lov just nu! 
Har iallfall haft nationella nu på morgonen och trodde jag hade skrivit ett uselt tal, men när jag sa det så lät det så mycket bättre så jag känner mig jätte nöjd över det. 
 
Sitter här och ja väntar på lunch... Sen ska jag ut till grisarna och ha stalltur. Inte för att det är så roligt att gå dit, menmen jag måste ju. 
Red igår efter några veckors vila på hästen och ja hon var verkligen på tåna.. Tur att jag hade med mig Nora. Annars hade vi aldrig kommit över 83:an då hon bara fjanta sig. Arbeta henne på en volt och försökte få henne att verkligen ta med hela kroppen istället för att hon ska gå rakt med antagligen med hela kroppen eller halva. Men vi lyckades efter lite arbete. Men krävde inte alls så mycket av henne då hon stått ett tag nu.
 
Men hon kommer ridas mycket nu under lovet så vi kommer nog sätta det där med att hela hennes kropp ska hänga med. 
 
Lite till något annat så har bloggen ändrat utsende men ska små fixa med det där någon dag när jag har tid då jag har lite mycket nu under påskhelgen med jobb. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0