Full rulle och ingét internet...

2013-09-28
23:40:12
Har haft lite full rulle hela dan.. Vaknade vid sju av telefonen, dum som jag är har jag glömt att stänga av alarmet, men sov till kvart i nio igen...! Låg en bra stund sedan gick jag till stallet. 

Mockade, ficka matoch vatten, gjorde i ordning Mida ställde in henne i boxen oxh släppte in en av små hästarna. Släppte ut resten sen drog jag och red en sväng på banan vart lite hoppning för oss idag. Gick jätte bra och hon älskade det! 
Skyndadetillbaks till stallet och tog av henne sakerna och borsta av lite snabbt. Skyndade hem och flög in i duschen och fixade mig och pacakde ihop saker som skulle med till alfta. 
Pappa fixade lute små saker inne i stan först sedan så åkte vi hitåt. 

Kom hit så var det ingen hemma men ja jag känner mig som hemma här! ;) Haha 

Och nu sitter jag här och har snott eriks ipad(sandras pojkvänn) för har fått tillgång på internet nu! Jätte dåligt internet här utr på vischan..;) hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0