Igår..!

2013-11-27
09:05:43
Hade jag lite fullt upp.. Klev upp vid 5 för jag skulle till ladugården på morgonen. Gjorde det som skulle göras..! Gick och duschade sedan vanlig skoldag efter lunch. 
Efter skolan så åkte vi och köpte lite adventspynt till cafeterian på elevhemmet :) Sen hem och äta lite mat! Var vrål hungrig men ville inte äta så mycket.. Stack sedan till stallet. Medans jag gjorde iordning Mida så prata jag med Julia, pratade lite så där som tjejer gör..! :D Hahahaah 
Red lite efter hagarna en stund innan jag skrittade en sväng runt området. Finns en liten dunge mot järnvägen som det finns en backe i som är väldigt bra back träning i skritt för att bygga muskler.
Terstade mina stigbyglar som jag har köpt. Köpte dom begagnade, men varför betala 279:- för ett par nya när man kunde betala 50:- när dom fanns i bollnäs, istället för att dra till Valbo och köpa dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0