Full rulle!

2013-11-12
17:28:07
Trodde jag hade pubicerat ett inlägg i Söndags kväll.. Men tydligen inte..! 
 
Men kör igenom lite vad jag gjort!
 
Lördag: Gick ut med mida och var bara hemma och hade det skönt.
Söndag:  Red Mida med Nora(Så har lite nya bilder nu, dock har jag inte redigerat dom men fixar det ikväll) och åkte till farmor och farfar och åt go' fika med billar kakor och tårtor!:D 
Måndag: Skolan, skulle fotat en kompis när hon red en skolhäst men den hade tydligen tappat en sko märkte vi när vi ställde upp den på gången.. Sedan fixade vi i ordnings oss till halloween fest uppe i skidbacksstugan. Insåg att det är lika roligt att vara full som nykter, men det känndes skönt att vara nykter igår. Så jag hade koll. Och det känndes fel själv att supa ner sig...! Men hade jätte roligt ändå! Dock knäppte jag aldrig kort på mig själv.. Men skulle kunna fixa det så ni får se hur jag såg ut iallafall..! :D Var typ nå slag av hjälte ;)
 
Ja nu sitter jag här och väntar på mat innan jag kan sticka till stallet och kolla till henne bara, då jag ska stå i caffeterian på elevhemmet på skolan.. Så släpar med mig datan och redigerar bilder tänkte jag ;)
 
Det är väl det som hänt dom senaste dagarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0