Dag 17 — Smink jag använder Dag 18 — En sång som får mig att må bra Dag 19 — En sång som får mig att gråta Dag 20 — En bild som inte är tagen i staden jag bor

2013-11-20
17:20:17

Dag 17 — Smink jag använder

Det smink jag använder dagligen:

* Foundtaion(Fit me, Maybylin New York)
* Puder(Fit me, Maybylin New York)
*2 olika mascaror(lsadora och Gina Tricot, kan bli dom andra jag har också)

Skulle kunna göra en video där jag visar vad som finns i min smink väska. Dock vill jag göra det när det är ljust ute ;)

Dag 18 — En sång som får mig att må bra
Finns en hel del låtar men, jag har många så ja det är lite svårt att bestämma mig... Dom gör mig glad på olika sätt igentligen, beronde på varför jag är lite nere..!
Dag 19 — En sång som får mig att gråta
Har inte riktigt en sån sång.. 

Dag 20 — En bild som inte är tagen i staden jag bor

Denna är tagien i Alfta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0