Frågor och svar!

2013-12-26
11:35:57

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Jag vet faktiskt inte...

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Inget av det..;) SEX och KÄRLEK ska det vara!

3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Hur många kramar i världen finns det, var den senaste HELA filmen jag såg
4. Har du bra självförtroende? –  
Allt beror på vilken situation jag är i..
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Krama om honom och säga exakt vad jag käner för honom! Sen kanske bara dra och göra av med all pengar jag har :D
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Ge honom en stor kram och säga vad jag känner för honom, shoppa loss och hoppa upp på en häst och bara göra en över grym runda på hoppbanan.
7. Beskriv ditt drömutseende! – Lite mer fitness kropp, som den jag hade tidigarem neb med muskler och mitt gammla ansikte som var smalt. Har blivit så ruund..!
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Jag ser upp till människor som visar mig att man kan bara man vill.
9. Någon du har kysst - Mitt gammla ragg... Men skulle gärna vilja ha hans läppar mot mina
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Tror det.. Vet faktiskt inte :O
11. Den du senast sov över hos – Julia E
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Olle heter han(och det är inte han jag har pratat i högre upp;))
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Ja :D
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis...
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Hmmmmm, när jag råkade göra av värsta brakaren i typ 7:an.. Typ det jag kom på.. Har nog gjort värre saker..!
16. Hur uppvaktar man dig? – Vet inte riktigt.. Faktiskt
17. Har du rykten efter dig? – Tror det..

18. Din absolut sämsta egenskap? – Spara pengar.. Har väl sämmre men balnd dom sämsta då ;)

19. Din bästa egenskap? – Envis... Ger mi oftast inte  första taget
20. En låt du är beroende av? – Ojj.. Typ Hey brother, Avicii eller Timper, Pitbull feat Kesha eller The Monster, Eminem feat rihanna eller Royals,Lorde eller jag vet faktiskt inte...
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – "LG f5 :)"
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Han eller dom allra närmaste vännerna som jag absolut inte klarar av att vara utan ;D
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Ja, eller var alldrig tillsammans med han men jag pratar med han iallfall.
24. Har du kysst en kompis? – Ja..HAAH
25. Hur ofta dricker du alkohol? - Det händer väl ibland
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Människor som förstör för sig själv och många nadra..!
27. Vad hatar du? – Folk som ljuger.. Jag ljugr också ibalnd men det är typ ne jag kan inte ska till stallet, men i själva verket är det för att jag inte orkar med det ;)
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nej
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Vet inte.. HAHAH
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – Väger typ 56 kilo nöjd är jag väl men skulle vilja väga lite mindre i fett men mer i muskler
31. Hur lång är du? – 1.75 typ
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – EGO 
33. De bästa svenska skådespelarna? –  Per Morberg, ola rapace och Nina Zanjani finns många fler men dom jag kom på
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Twiligtht
35. Ditt humör för tillfället? – Glad och kär <3
36. En vacker person? –  Om jag måste välja så är det ju "han" som är vacker!
37.Har du instagram? –  Idabaath
38. Vem kramade du senast? – Farmor eller lillebror
39. Vem träffade du senast? – Farmor och farfar, bekanta och familjen
40. När slog du dig senast? – Vet inte hahahah
41. Någon du vill träffa? – Världens bästa klass och "han"
42. När grät du senast? Varför? – Vet inte.. 
43. Sminkar du dig varje dag? – Ja, dock inte på helger och lov om vi inte ska någon stans
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Vet faktiskt inte.. Får mest mamma vibbar när jag kollar på mig själv men alla andra säger att jag är lik pappa min..

45. Är du helsvensk? – Nej delvis polak faktiskt, mormor är därifrån

47. En artist du inte gillar? – Jag vet inte
48. En artist du gillar? – Justin Bieber,Veronica Maggio, Rihanna, Lady Gaga, Avicii och några fler
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Att jag fick mida
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Modell, bonde eller typ något med ekonomi. Hellst egen företagre

 

Kommentarer
Postat av: E

Du är inte rund någonstans, och du är vacker precis som du är. Var rädd om dig.

2013-12-26 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0